Субота, 19.07.2025, 02:44
   Ви увійшли як Гость • Група "Гості" • RSS
Меню сайту
Напрями роботи
Категорії розділу
Новини Центру [191]
Краєзнавчий відділ [322]
Спортивний відділ [285]
Методичний відділ [152]
Патріотичне виховання [181]
МАН [94]
Бібліотека [148]
Досягнення [82]
Робота гуртків [132]
 

13:17
Відбулось засідання творчої групи педагогів Центру

16.03.2021 відбулося засідання творчої групи педагогів Центру з реалізації педагогічного проєкту «Модель вихованця (випускника) закладу позашкільної освіти туристсько-краєзнавчого напряму на основі компетентнісного підходу» (кер. проєкту Шелегеда В.І.)

У засіданні взяли участь 8 досвідчених педагогів Центру, які мають звання «керівник гуртка- методист».

Головні концептуальні підходи роботи творчої групи:
1) Щоб досягти кінцевого результату освітнього процесу, необхідно вже на його початку, тобто на рівні гуртків початкового рівня, чітко уявляти, якими компетентностями буде володіти майбутній випускник закладу позашкільної освіти. Тому доречним є моделювання образу випускника не лише на останньому етапі навчання й розвитку, а в кожній ланці, на кожному окремому етапі позашкільного життя.
2) Освітній процес Центру, незалежно від профілю, має будуватися з урахуванням вікових психічно-фізіологічних особливостей дитини, які повинні бути відображені у Моделі вихованця кожного рівня навчання.
3) Заклад, крім профільних предметних відмінностей, має мати цінності, правила, традиції, принципи роботи тощо, загальні для всіх учасників педагогічного процесу, що має бути відображене у Моделі вихованця (випускника).
4) Освітній процес у закладі позашкільної освіти має бути спрямованим на формування дитини здорової, позитивної, творчої, успішної, щасливої, патріотичної. І така спрямованість повинна бути у кожному гуртку закладу, і відображена у Моделі вихованця.

На засіданні розглядалися наступні питання:
1) Особливості і ключові відмінності шкільної і позашкільної педагогіки у меті, предметі, змісті і результатах навчання і, відповідно, у МОДЕЛІ випускника (загальне обговорення).
2) Ключові психо-фізіологічні особливості дітей різного віку – членів гуртків початкового, основного і вищого рівнів навчання, та педагогічні технології, методи і форми роботи, які відповідають віковим особливостям вихованців (доповідач Рогатіна Я.О., практичний психолог КЗ «Центр туризму» ЗОР»).
3) Концептуальна модель вихованця (випускника) закладу позашкільної освіти туристсько-краєзнавчого напряму на основі компетентнісного підходу з урахуванням кожної ланки позашкільного життя: початковий, основний і вищий рівні (доповідач Шелегеда В.І., заст. дир. з НМР КЗ «Центр туризму» ЗОР).

Вирішили:
1) Концептуальну модель вихованця (випускника) закладу позашкільної освіти туристсько-краєзнавчого напряму (автор Шелегеда В.І.) взяти за основу.
2) Проаналізувати відповідність (або не відповідність) запропонованої концептуальної моделі випускника Центру моделям випускників кожного члена групи з урахуванням компетентнісного підходу і вікових особливостей вихованців.
3) Побудувати три МОДЕЛІ життєвих результатів навчання особистості (компетентностей) у гуртках різного рівня відповідно до загальної концептуальної моделі, а також відповідно профільного напрямку роботи кожного педагога – члена групи.

Наступне засідання творчої групи буде проведене у квітні 2021 року.

Категорія: Методичний відділ | Переглядів: 302 | Додав: zpcentrturizmu
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2025
Ми в соцмережах
Важливо
"Сокіл"
("Джура")
Важливо
Ліси
Запорізького краю
Календар новин
«  Березень 2021  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Наші партнери

Міністерство освіти і науки України

УДЦТКУМ

Обласна Федерація спортивного туризму

Обласна Федерація спортивного орієнтування

Форма входу
Пошук
Сайт управляється системою uCoz