 | Категорії розділу |  |
| 01. Офіційні видання [6] Інформаційні, інструктивні, нормативні і директивні видання | 02. Статті [47] Наукові, педагогічні і туристсько-краєзнавчі статті, збірки статей, альманахи | 03. Навчальні програми [5] Навчальні програми, календарно-тематичне планування | 04. Навчальна література [6] Підручники, навчальні посібники, практикуми, хрестоматії | 05. Навчальні наочні посібники [20] Атласи, альбоми, буклети, комплекти дидактичних таблиць і карток, дидактичні ігри на їх основі | 06. Методична література [83] Навчально-методичні та методичні посібники, методчні рекомендації, розробки занять, сценарії | 07. Довідкові видання [9] Довідники, путівники, енциклопедії, словники | 08. Науково-популярні видання [4] Науково-популярна література для широкого кола читачів | 09. Навчальні електронні видання [9] Мультимедійні посібники (медіа-посібники), медіапрезентації | 11. Патріотичне виховання [15] | 12. МАН [9] Мала академія наук - супутня література |
|  |
|
 | Бібліотека |  |
Збірка тез науково-дослідницьких робіт переможців обласного етапу конкурсу-захисту 2016-2017 н.р. (історико-географічний профіль)
 |
Назва: Збірка тез науково-дослідницьких робіт переможців обласного етапу конкурсу-захисту 2016-2017 н.р. (історико-географічний профіль)
Формат: pdf
Короткий опис:
Збірка тез науково-дослідницьких робіт переможців обласного етапу конкурсу-захисту 2016-2017 н.р. (історико-географічний профіль)/ укл. Шелегеда О.Р. – Запоріжжя: КЗ «Центр туризму» ЗОР, 2018. – 24 с.
У збірці розміщені тези науково-дослідницьких робіт абсолютних переможців обласного етапу Всеукраїнського конкурсу – захисту науково-дослідницьких робіт учнів – членів Малої академії наук України у 2016-2017 навчальних роках у наукових секціях, роботу яких координує КЗ «Центр туризму» ЗОР.
Рекомендовано організаторам науково-дослідницької діяльності, вчителям і учням загальноосвітніх закладів, педагогічним працівникам та вихованцям позашкільних навчальних закладів.
|
| Категорія: 02. Статті | Переглядів: 437
|
|
 | Сайт управляється системою uCoz |  |
|
|