| Категорії розділу | |
|
01. Офіційні видання
[6]
Інформаційні, інструктивні, нормативні і директивні видання
|
02. Статті
[50]
Наукові, педагогічні і туристсько-краєзнавчі статті, збірки статей, альманахи
|
03. Навчальні програми
[5]
Навчальні програми, календарно-тематичне планування
|
04. Навчальна література
[6]
Підручники, навчальні посібники, практикуми, хрестоматії
|
05. Навчальні наочні посібники
[20]
Атласи, альбоми, буклети, комплекти дидактичних таблиць і карток, дидактичні ігри на їх основі
|
06. Методична література
[84]
Навчально-методичні та методичні посібники, методчні рекомендації, розробки занять, сценарії
|
07. Довідкові видання
[9]
Довідники, путівники, енциклопедії, словники
|
08. Науково-популярні видання
[4]
Науково-популярна література для широкого кола читачів
|
09. Навчальні електронні видання
[9]
Мультимедійні посібники (медіа-посібники), медіапрезентації
|
11. Патріотичне виховання
[15]
|
12. МАН
[9]
Мала академія наук - супутня література
|
| |
|
| Бібліотека | |
Фауна Національного заповідника «Хортиця»: Серія буклетів
|
Назва: Фауна Національного заповідника "Хортиця". Серія буклетів
Розмір: 27,2 Мб
Формат: PDF
Короткий опис:
Петроченко В. І. Фауна Національного заповідника «Хортиця»: Серія буклетів. – Запоріжжя: КЗ «Центр туризму» ЗОР, 2015. – Вип. 1. Кісткові риби. – Вип. 2. Земноводні. Плазуни. – Вип. 3. Ссавці.
Серія з 3-х буклетів містить короткі відомості по видовому складу, розповсюдженню, біології, статусу охорони кісткових риб, земноводних, плазунів та ссавців Національного заповідника «Хортиця». Надаються масштабні рисунки основних представників вказаних груп хребетних тварин, характерних для заповідної території.
Для педагогічних працівників і вихованців позашкільних закладів, учителів та учнів загальноосвітніх навчальних закладів, викладачів і студентів природничих факультетів вищих навчальних закладів, широкого загалу відвідувачів Національного заповідника «Хортиця».
|
| Категорія: 05. Навчальні наочні посібники | Переглядів: 758
|
|
| Сайт управляється системою uCoz | |
|
|